چینی طب گیاهی درمان برای پروتئینوری سندرم نفروتیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر هیچ استروئیدها برای درمان و یا کاهش پروتئینوری در بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، بیماران باید مایل به پیدا کردن بعضی از روش های درمانی و یا داروهای جایگزین شود. طب گیاهی چینی فقط یک گزینه درمانی برای آنها است.

تئوری طب گیاهی چینی در درمان پروتئینوری

برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، از دست دادن پروتئین به افزایش نفوذپذیری گلومرولی ناشی از آسیب غشای فیلتراسیون گلومرولی نسبت داد. در گذشته، تنها در درمان بیماری اولیه تمرکز، اما انجام یک کمی تعمیر گلومرولی فیلتراسیون غشاء. از این نقطه، ما می دانیم عود چرا پروتئینوری و دوباره این است که آسیب دیده غشاء و فرآیندهای غشایی فیلتراسیون گلومرولی است تعمیر نیست. امروز، ما در حال حاضر برخی از گیاهان دارویی چینی است که تنها می تواند غلبه بر این نقطه ضعف.

طب گیاهی چینی که مسئولیت رسیدگی به از دست دادن پروتئین

Lumbricus: این دارو دارای اثر ضد انعقاد، ضد التهاب، گسترش عروق خونی، کاهش غلظت خون و مهار تشکیل لخته شدن خون. از دست دادن پروتئین های بهبود رئولوژی خون و مهار تشکیل انعقاد خون در گلومرول ارائه شده است.

Beeltle طبقه: این یک ویژگی قوی از فعال خون و از بین بردن حالت سکون. همچنین شما می توانید کلیه آسیب رسیدن و برخورد به طور مستقیم، و در درمان پروتئینوری عود موثر است.

زنجره و جیرجیرک دشتی پیراپوسته: در خاطر بسیاری از عفونت های فوقانی تنفسی بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک افزایش پروتئین بالینی. این ممکن است کمک به کاهش از دست دادن پروتئین از کلیه ها از طریق کاهش اندوتلین در خون، کاهش انتشار رادیکال های آزاد و کاهش آسیب به سلول های اندوتلیال گلومرولی.

اطلاع

اگر چه داروهای قبلی چینی در مقابله با پروتئین موثر است، بیماران باید تمام آنها را ندارد.نسخه باید بر روی علت شدت و زمینه ای از پروتئین در ادرار برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک بستگی دارد. اگر شما یا کسی از شما انتظار به استفاده از این داروها برای درمان پروتئینوری خود، شما می توانید به بیمار برای بیماری enfermedad-renal@hotmail.com توضیحات ارسال. ما خوشحال به کمک هستند.

http://enfermedad-renal.com/el-sintrome-nefrotico/1938.html





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، درمان سندرم نفروتیک، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 6661
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: